واحد پشتیبانی IPnet به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌ی پاسخ‌گویی به مشتریان عزیز می باشد. پس از تماس شما با واحد پشتیبانی، کارشناسان این بخش، تمام تلاش خود را برای برطرف ساختن سریع و پاسخ به موقع به مشکلات شما انجام خواهند داد.

چنانچه بخواهید با بخش پشتیبانی گروه شرکت‌های IPnet تماس حاصل بفرمایید، می‌توانید یکی از روش‌های زیر را به‌کار گیرید:

  • با شماره ۰۱۷۳۲۳۲۷۰۰۰ ، ۰۱۷۳۲۳۲۶۰۸۰ در ساعات اداری و ۰۹۱۱۷۲۴۴۰۹۰ در ساعات غیر اداری تماس حاصل و مشکلات خود را با کارشناسان ما مطرح کنید.
  • در پایین سایت با انتخاب آیکن گفت و گوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی فنی در ساعات اداری میتوانید به‌ صورت آنلاین گفت‌وگو و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید.
  • در سایت قسمت ناحیه کاربری بعد از ورود، در قسمت «پشتیبانی» با انتخاب گزینه «تیکت» مشکل خود را توضیح دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما پاسخ‌گوی شما باشند.
  • به آدرس Support@ipnet.ir ایمیل ارسال کنید (مشکل، مشخصات و شناسه کاربری خود خود را در این ایمیل اعلام کنید)، تا در کم‌ترین زمان ممکن همکاران ما پاسخ‌گوی شما باشند.
  • با مراجعه به سایت و مطالعه محتوی آموزشی ، مشکلات سرویس خود را شناسایی و با انجام راهنمایی‌های مربوط، آن را برطرف کنید.
  • چنانچه مایل هستید مشکل شما از طریق مراجعه حضوری حل شود، می‌توانید از طریق تماس درخواست خود را به بخش پشتیبانی شرکت ارایه دهید. بخش پشتیبانی حضوری برای برطرف‌کردن مشکل به محل شما مراجعه خواهند کرد. چنانچه مشکل ایجاد شده به‌دلیل نقص در خدمات شرکت باشد، هزینه‌ی برطرف ساختن این مشکل بر عهده شرکت و در غیر این‌صورت هزینه‌ی ارایه‌ی خدمات تکمیلی بر عهده مشتری خواهد بود.

چنانچه در هر مرحله  کارشناس فنی قادر به حل مشکل نباشد، در کوتاهترین زمان ممکن موضوع را با کمک کارشناسان ارشد پی‌گیری و حل خواهند کرد.