سوالات قبل و حین ثبت نام

ضریب اشتراک سرویس های اینترنت حجمی برای سرعت های مختلف چنده؟

درحال حاضر سرویس های IPnet فاقد  ضریب اشتراک می باشد و سرعت سرویس ها برای ۹۵ درصد مواقع تضمین می شود و ممکن است در ۵ در صد مواقع کاهش یابد.

برای ثبت نام اینترنت پرسرعت شرکت ها چه مدارکی لازم است؟

برای ثبت نام اینترنت پرسرعت مشترکین حقیقی (اشخاص) تصویر کارت ملی و صفحه اول شناسنامه می‌باشد و برای ثبت نام اینترنت پرسرعت شرکت ها مشترکین تجاری و حقوقی نیازمند عقد قرارداد و ارائه مدارک ثبتی شرکت و مدارک هویتی صاحب یا صاحبان شرکت می‌باشد. برای اطلاعات بیشتر لطفا با 32327000 واحد فروش در تماس باشید.

دلیل تفکیک ترافیک بین المللی و ترافیک داخلی در چیست؟

ترافیک داخلی مربوط به سایت ها و پیام رسان هایی است که سرور آن در داخل ایران وجود دارد. برای مثال سرور های شبکه اجتماعی اینستگرام ، خارج از ایران است . بنابراین ترافیک داخلی به آن تعلق نمی گیرد و با ترافیک بین المللی محاسبه می شود. شایان ذکر است که ترافیک بین الملل دوبرابر ترافیک داخلی است.

منظور از حجم fup یا آستانه مصرف منصفانه چیست ؟

آستانه مصرف منصفانه کاربر که به اختصار  (fair usage policy) نامیده می شود عبارت است از حداکثر میزان ترافیکی که مشترک میتواند در یک دوره و با همان سرعتی که سرویس را خریداری کرده استفاده کند.
درضمن مصرف هرگیگ از ترافیک بین الملل دو برابر مصرف هرگیگ از ترافیک داخلی محاسبه می شود.

چه سایت هایی با ترافیک داخلی حساب می شوند!

پیرو راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ، یکی از دغدغه های مشترکین اینترنت نحوه محاسبه ترافیکی مصرفی می باشد.
از این پس مطابق مصوبه سازمان رگولاتوری ، برای کاربرانی که به سایت های منتخب داخلی مراجعه می کنند تخفیف ۵۰ درصدی نسبت به تعرفه بین المللی لحاظ می شود.

هدیه روز تولد مشترکین چگونه اعمال می شود؟

شرکت IPnet به پاس همراهی مشترکین وفادار به میزان یک گیگ به عنوان هدیه در زاد روز تولد به سرویس شما اضافه خواهد کرد، با توجه به سال های کبیسه و سال های عادی در صورت ثبت دقیق تاریخ تولد در حساب کاربری، محاسبات به صورت سیستمی انجام و اعمال می شود .

اصطلاح رانژه کردن تلفن یعنی چه؟

رانژه کردن اصطلاحی رایج در مراکز مخابراتی است که طی آن شرکت مخابرات خط تلفن مشترک را توسط سیم های مسی مخصوص به شرکت ارائه دهنده اینترنتی متصل می کند و امکان دریافت اینترنت در کنار مکالمات صوتی، میسر می‌شود.

سامانه شاهکار چیست؟

برابر مصوبه سازمان تنظیم مقررات رادیویی از تاریخ 1396/09/01 هنگام ثبت نام مشترک جهت دریافت سرویس های اینترنتی، می بایست اطلاعات مشترک از جانب شرکت اپراتور در سامانه شاهکار ثبت گردد.
سامانه شاهکار وظیفه احراز هویت سرویس هایی از قبیل سیم کارت ها ، خطوط ثابت تلفن و اشتراک های اینترنت، SAP و PAP ، Mobile Wi-Fi و … را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت و … تولید شده است.
ثبت اطلاعات مشترک در شاهکار به صورتی می باشد که یک کد اختصاصی در بین تمام اپراتورها به مشترک اختصاص می یابد و تا زمانی که این کد از طرف هر شرکت اپراتور فعال باشد ( حتی با وجود تخلیه پورت از مرکز ) امکان راه اندازی اینترنت ( رانژه) از شرکت جدید امکان پذیر نیست لذا برای راه اندازی اینترنت از شرکت اپراتور دیگر باید کلاسه شاهکار شرکت اپراتور قبلی توسط همان اپراتور غیر فعال یا حذف گردد.

سامانه امور مشترکین IPnet

آیا جهت تمدید سرویس حتما باید کارت های بانک های ملت و سامان را داشته باشیم . من کارت بانک ملی را استفاده می کنم . چه طور باید نسبت به شارژ اقدام کنم؟

خیر- مشترک محترم با کلیه کارت های عضو شتاب میتوان از درگاه های بانکی فعال در سامانه امور مشترکین پرداخت را انجام داد.

هنگامی که من وارد صفحه ریز مصرف حجم اینترنتم میشم میبینم که بیشتر از نصف حجم بابت آپلود صرف شده است دلیلش چیست؟

مشترک گرامی  موارد اعلامی شما در مورد  مغایرت  مصرف می باشد، که این مورد می تواند مربوط به  وجود ویروس بر روی سیستم و یا استفاده از نرم افزارهای به اشتراک گذاری دیتا همانند تورنت که باعث مصرف بالای آپلود می گردد باشد. در صورت  عدم وجود این  موارد لازم  به  بررسی موارد  امنیتی  مودم  همچون  Mac Filter , Hide  Ssid , Off Wps , ..  در صورت  عدم مشکل می توانید، با نصب نرم افزار بررسی میزان حجم مصرفی همچون دیومیتر  نسبت به حجم مصرفی و مقایسه آن با حجم کم شده داخل سامانه امور مشترکین خود اقدام نمایید در صوت داشتن  مغایرت موارد را به  ُSupport@ipnet.ir  ایمیل نمایید تا مورد برایتان بررسی گردد.

لازم به ذکر است در صورت نیاز به توضیحات بیشتر شماره : 01732327000 درگاه  ارتباطی شما می باشد.

برای دسترسی به آدرس سامانه امور مشترکین IPnet باید چه آدرسی را در مرورگر جستجو یا وارد کنم؟

دوست عزیز شما با مراجعه به آدرس http://my.afrarasa.com/panel و یا جستجو عبارت IPnet در موتور جستجو گوگل می توانید نشانی ما را در صفحات وب پیدا کنید.

برای دسترسی به سامانه امور مشترکین IPnet چه اطلاعاتی مورد نیاز است و از کجا تهیه کنم؟

دوست عزیز شما برای ورود به سامانه مشترکین IPnet  نیاز به نام کاربری  و کلمه عبور دارید و با تماس با شماره تلفن 32327000 واحد امور مشترکین و بعد از احراز هویت مشترک اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور مختص به خود را دریافت کنید.

اطلاعات نام کاربری و کلمه عبور به سامانه امور مشترکین IPnet از کجا بپرسم ؟

مشترک محترم ضمن عرض خوش آمدید به جمع مشترکین شرکت IPnet پس از فرآیند تکمیل ثبت نام اطلاعات مربوط به  آدرس سامانه امور مشترکین IPNET ،نام کاربری و کلمه عبور به شما تحویل می شود و کارشناسان تیم پشتیبانی و فنی در زمان مراجعه جهت نصب و راه اندازی سرویس آموزش ورود و استفاده از این سامانه را تقدیم شما می کنند.

چگونه پسورد سرویس اینترنت خود را عوض کنم؟

از طریق مراجعه به سایت آدرس سامانه امور مشترکین IPNET وارد منو ابزارها شده و در قسمت تغییر پسورد می توانید پسورد سرویس خود را ویرایش نمایید. در صورت تغییر پسورد سرویس شما به صورت خودکار قطع خواهد شد.سپس وارد تنظیمات مودم خود شده و مجددا تنظیمات مودم را اصلاح نمایید.

اینترنت وایرلس تجاری - خانگی

برای دسترسی به اینترنت وایرلس شرکت IPnet چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

دوست عزیز شما برای دسترسی به شبکه اینترنت پرسرعت وایرلس IPnet نیاز به گیرنده رادیویی مورد تایید سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دارید که معمولا اکثر تجهیزات شرکت میکروتیک با رعایت ضوابط مورد تایید می باشد.

پس از ثبت نام سرویس اینترنت وایرلس مراحل چگونه پیگیری می شود؟

پس از ثبت نام درخواست برای امکان سنجی ارسال می شود. کارشناس نصب با مراجعه به محل سرویس نسبت به امکان سنجی نهایی و در صورت تائید نصب و راه اندازی اقدام خواهد شد.

حداکثر سرعت سرویس اینترنت وایرلس اشتراکی چقدر است؟

این سرویس پهنای باند تا 600 مگابیت بر ثانیه در دانلود و آپلود را منتقل می کند . و در صورتی که ارتباط PTP یا نقطه به نقطه اختصاصی (تهیه دو دستگاه برای فرستنده و گیرنده ) انتخاب کرده باشید تا 100 مگابیت بر ثانیه امکان دریافت سرویس وجود دارد.

سرویس اینترنت وایرلس خانگی چگونه سرویسی است؟

سرویس اینترنت وایرلس ( بی سیم ) اشتراکی با نصب رادیو در پشت بام محل سرویس شما از طریق امواج رادیویی و به کمک پاپ سایت های مستقر در شهر اینترنت را منتقل می کند.

سرویس اینترنت پرسرعت TD-LTE

آیا میتوانند از مودم ADSL فعلی خود بابت سرویس های همراه و TDLTE استفاده کنند؟

خیر، تکنولوژی TD-LTE  از ترکیب دو فرکانس فناوری موبایل ایجاد می شود و برای ارتباط به سیم تلفن نیاز ندارد و با سیم کارت مخصوص راه اندازی می شود.

برای سرویس TDLTE آیا باید سیم کارت و مودم حتما از شرکت تهیه شود؟

با توجه به نوع مودم و پشتیبانی از فرکانس TD-LTE امکان استفاده از مودم های شخصی شما وجود دارد و اگر مشترکی مودم دارد میتواند سیم کارت و سرویس را از شرکت تهیه کند.

سرویس های TDLTE با چه سرعتی در دسترس است؟

این سرویس ها TDLTE برای دانلود تا ۴۰ مگ و برای آپلود تا 4 مگ برابر قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی  سرعت به کابر ارائه می کند .

مناطق تحت پوشش TD-LTE چه شهر های هستند؟

با عنایت به قرارداد رومینگ بین اپراتور های موبایل در سطح کشور ، این سرویس با توجه به نوع مودم در تمام شهر های که پوشش شبکه 4G و 4.5 را داشته باشد در سطح کشور عزیزمان ایران در دسترس است.

تفاوت سرویس های ADSL و TDLTE در چیست؟

دو تفاوت بزرگ در قابلیت جابجابی و سرعت بیشتر سرویس است .ارائه ADSL با خط تلفن ثابت است و قابل جابجایی نیست اما سرویس TD-LTE نیاز به خط تلفن ندارد و میتوان جابجا کرد و از سرعت بالایی برخوردار است.

نحوه ثبت نام TDL-TE به چه صورت است؟

شما با مراجعه به وب سایت شرکت IPnet و مراجعه به بخش اینترنت TD_LTE اطلاعات کامل دریافت خواهید کرد و همپنین با مراجعه حضوری به آدرس شرکت در گرگان و یا تماس تلفنی با شماره 01732327000 و مشاوره با کارشناس بخش فروش جزئیات بیشتری دریافت خواهید کرد.

هزینه آی پی TDLTE چقدر است؟

سرویس IP Static یا به اصلاح آی پی ثابت توسط IPnet به مشترکین محترم ارائه می شود و هزینه دریافت هر تک آی پی 100000 ریال برای یک دوره یک ماه در شبکه شرکت IPnet است.

اینترنت پرسرعت ADSL - VDSL

برای استفاده از سرویس ADSL شرکت « IPnet »، از چه مودمی می‌توان استفاده کرد؟

تمام مودم‌های ADSL توسط تجهیزات و نرم افزار های شرکت « IPnet » پشتیبانی می‌شود.

برای استفاده از اینترنت شرکت « IPnet »، چه تنظیماتی باید روی مودم انجام ‌شود؟

اکثر مودم‌ها را می‌توان به ۲ صورت PPPOE و Bridge تنظیم کرد. برای هر دو حالت VPI=0, VCI=35 در مودم تنظیم می‌شود. در حالت PPPOE نام کاربری و کلمه عبور در مودم ثبت می‌شود و برای هر بار اتصال به اینترنت کافی است مودم روشن باشد تا به‌صورت خودکار مودم به اینترنت متصل ‌شود. در حالت Bridge برای هر بار اتصال به اینترنت می‌بایست نام کاربری و کلمه عبور روی کانکشن ساخته‌شده در سیستم وارد ‌شود.

چه مدت زمانی طول می کشد تا سرویس ADSL پس از عقد قرارداد راه اندازی شود؟

پس از تکمیل ثبت نام، پس از تخصیص پورت به طور معمول یک تا دو روز برابر 48 ساعت کاری طول می کشد تا خط تلفن شما رانژه شود. پس از آن نیز همان روز عملیات فعال سازی صورت می گیرد.

چگونه می توانم از سرعت دریافتی پیش از خرید اینترنت پرسرعت اطلاع پیدا کنم؟

سرعت نهایی دریافت اینترنت پرسرعت به عوامل مختلفی نظیر : سرعت سرویس انتخابی و بر اساس کیفیت خط تلفن و نوع مودم دارد .در مجنمع های تجاری و مسکونی به علت فواصل کوتاه و پهنای باند اختصاصی سرویس بسیار با کیفیت تر از مراکز مخابراتی دریافت خواهید کرد.

هزینه ی عملیات رانژه و جمع آوری و نصب و راه اندازی چقدر است ؟

بر اساس مصوبه ۲۳۷ سازمان تنظیم مقررات رادیویی ، هزینه دایری (۷۰۰۰۰ ریال) و جمع آوری (۵۰۰۰۰ ریال ) معادل ۱۲۰۰۰ تومان می باشد و شرکت های سرویس دهنده می توانند این مبلغ را به فاکتور سرویس اضافه نمایند و در صورت انتخاب نصب حضوری مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان دیگر نیز به فاکتور افزوده می شود، دقت کنید به ارقام مذکور مالیات بر ارزش افزوده طبق نرخ هر سال اضافه می شود.

علت دریافت خطای 678 در هنگام CONNECT به اینترنت چیست؟

رخی از عواملی که ممکن است سبب بروز این مشکل شود عبارت‌اند از :

  • تنظیمات اشتباه مودم مانند VPI / VCI
  • وصل نبودن خط تلفن رانژه به پورت line مودم
  • مشکلات قطعی شرکت ارائه‌دهنده سرویس اینترنت

در این حالت نباید تنظیمات اینترنت را تغییر دهید و باید تا رفع مشکل منتظر باشید. در صورت رفع نشدن مشکل حتماً با پشتیبانی « IPnet » تماس بگیرید.

علت دریافت خطای 691 در هنگام CONNECT به اینترنت چیست؟

درصورتی‌که مودم به حالت bridge تنظیم‌شده باشد، می بایست روی ویندوز، یک کانکشن برای اتصال به اینترنت ساخته شود که نام کاربری و کلمه عبور که توسط شرکت IPnet به شما داده‌شده است را در آن وارد نمایید. درصورتی‌که user, password را اشتباه وارد نمایید خطای 691 دریافت می کنید.

اسپلیتر چیست و چه مزایایی برای دریافت اینترنت دارد؟

اسپلیتر ابزاری است برای جدا کردن Voice و Data از یکدیگر. اسپلیتر قطعه‌ای‌ است کوچک با یک ورودی برای خط تلفن و دو خروجی برای گوشی تلفن ومودم ADSL. اسپلیتر می‌تواند از اختلالات جانبی مانند نویز و قطع‌ و وصلی تلفن و اینترنت جلوگیری کند. یکی از مزایای سرویس ADSL استفاده هم‌زمان از اینترنت و تلفن است. برای جلوگیری از اختلال در دو سرویس اینترنت و تلفن می بایست دستگاه‌های جانبی مثل تلفن، فکس و … با اسپلیتر به خط تلفن وصل شوند، این بدان معناست که برای استفاده از هر دستگاهی که قرار است به‌صورت مستقیم بر روی خط وصل باشد، یک اسپلیتر نیاز است.

چرا چراغ ADSL مودم خاموشه؟

اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي مودم با تجهیزات در مرکز ايجاد مي‌شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فيزيکي را بررسي كنيد. خط تلفن به صورت مستقيم بايد وارد پورت مودم شود. براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر،caller id را جدا كنيد و از خروجي مودم ، پورت را مستقیم به خط تلفن وصل کنيد. در صورتي که لينک باز هم روشن نشد از باکس دم در چک کنید.

در نهایت اگر مشکل حل نشد با واحد پشتیبانی IPnet تماس بگیرید.

خرید ترافیک و تمدید سرویس

آیا در زمان اتمام اعتبار, ورود به صفحه کاربری http://my.afrarasa.com/panel و خريد الكترونيكي امكان پذير است؟

بله در زمان اتمام اعتبار ، در صورت اتصال دستگاه ها مي توانيد وارد سامانه امور مشترکین IPnet شده و خريد الكترونيكی انجام دهيد.

مشترکين IPnet در مورد راهنمايي تمديد سرويس ، خريد حجم و يا تغيير فاكتور بايد با كدام بخش تماس بگيرند؟

مشترکین محترم در ساعات اداری با شماره تلفن 01732327000 با بخش “فروش” تماس گرفته شود.

آیا در سرویس های حجمی در صورت اتمام زمان فاکتور،حجم باقی مانده به فاکتور بعدی منتقل می شود؟

در سرویس های حجمی در صورت اتمام مدت فاکتور آخر و عدم استفاده، حجم خریداری شده به فاکتور بعد منتقل نمی گردد.

آیا پس از پرداخت نیاز به خاموش و روشن کردن مودم یا تجهیزات می باشد؟

خیر، نیازی به خاموش و روشن کردن مودم یا دیگر تجهیزات شبکه ارتباطی نمی باشد و پس از پرداخت، سرویس بعدی شما حداکثر یک دفیفه بعد شروع و فعال می شود.در صورتی که مشکلی در برقراری سرویس پیش آمد با شرکت و داخلی بخش فروش تماس بگیرید.

آیا حجم باقی مانده از سرویس به دوره بعد منتقل می شود؟

در کلیه سرویس ها اگر مشترک به هر دلیل زودتر از پایان مدت زمان اشتراک ، اقدام به خرید حجم یا ترافیک جدید نمایند حجم یا ترافیک باقیمانده از قبل قابل انتقال به سرویس جدید خواهد بود.

نکته : ترافیک زمان دار یا فشفشه با توجه به محدودیت زمانی به دوره بعد منتقل نمی شود.

ارتقا سرویس چگونه امکان پذیر است؟

ارتقاء سرویس به سرویسهای با ارزش ریالی بیشتر در هر زمان با پرداخت هزینه ارتقاع در محدوده نوع سرویس قبلی امکان پذیر می باشد ولی کاهش یا لغو خرید میسر نمی باشد.

ترافیک زمان دار یا فشفشه چیست؟

بسته ترافیک زمان دار یا فشفشه توسط شرکت IPnet ارائه‌برای سرویس های حجمی ارائه می شود. شما ترافیکی با مبلغ بسیار کمتر اما با مدت‌زمان استفاده محدود خریداری می‌نمایید و در صورت استفاده نکردن در این بازه زمانی ترافیک به‌صورت خودکار صفر می‌گردد.

منظور از رزرو سرویس چیست؟

شما می توانید قبل از پایان دوره زمانی سرویس جاری خود اقدام به خرید سرویس رزو کنید و بلافاصله بعد از پایان زمان سرویس شما ، سرویس رزرو فعال می شود.

توضیح اینکه : در صورتی که ترافیک شما زودتر زمان سرویس به پایان رسید ، شما می توانید زودتر از موعد مقرر سرویس رزرو را فعال کنید.

راهنمای آی پی ثابت

IP Static برای چی استفاده میشه؟

چنانچه برای اتصال به اینترنت نیاز به ip ثابتی داشته باشید که بعد از هر بار اتصال تغییر پیدا نکند باید از ای پی استاتیک استفاده نمایید. معمولا مشترکینی که قصد راه اندازی دوربین و یا ریموت زدن را دارند از ای پی استاتیک استفاده میکنند.

آیا سرویس های شرکت آی پی نت خدمات IP Static به مشترکین ارائه می کند؟

بله، شرکت IPnet با عنایت به عضویت در RIP سرویس IP Static را می تواند بر روی تمام سرویس ها با درخواست مشترکین محترم فعال نماید.

راهنمای تنظیم مودم های متفاوت

پسورد وایرلس مودم خودم را فراموش کرده امو نیاز به راهنمایی دارم!

مشترک گرامی برای مودم های مختلف از لیست موجود در منو های اصلی وارد بخش (wireless LAN (WLAN شده سپس با انتخاب زیر منوی Basic  در قسمت SSID نام مورد نظر جهت نمایش در دستگاه های مختلف را اصلاح و تایید نمایید . جهت تایید بایستی بر روی Save یا Apply کلیک کنید . سپس از زیر منوی Security می توانید گزینه  Authentication type را روی حالت (Wpa۲-Psk (Personal قرار داده و گزینه encryption را روی AES تنظیم نمایید . در ادامه در برخی مودم ها گزینه Pre Shared Key و در برخی مودم ها Pass phrase Key نمایش داده می شود . در این بخش کلمه عبور خود را وارد نمایید . دقت نمایید حداقل از ۸ کاراکتر بایستی استفاده نمایید و جهت بالا بردن امنیت کلمه عبور از کاراکتر های پیچیده مانند @#%^& نیز می توانید استفاده نمایید .

بهتر می باشد ،که این مراحل با سیستم  کامپیوتری و  کابل بررسی شود در صورت وجود مشکل در هر مرحله می توانید با شماره گیری 01732327000 بخش پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

براي تغيير رمز وايرلس مودم چه كاري بايد انجام داد؟

اين رمز داخل پنل مودم كاربر تنظيم شده است و برای راهنمايی تغيير آن مي توان با مراجعه به وب سایت شرکت IPnet بخش پشتيبانی و یا جستجو در سایت های معتبر راهنمایی دریافت کنید.

راه اندازی سریع مودم Smart Ax MT882a

شما با مطالعه و دانلود فایل راهنما مودم SmartAX MT882a به راحتی توانایی تنظیم و راه اندازی این مدل از مودم ADSL  را دارید.

راه اندازی سريع مودم Echo Life HG521

شما با مطالعه و دانلود فایل راهنما مودم Echo Life HG521 به راحتی توانایی تنظیم و راه اندازی این مدل از مودم ADSL  را دارید.

بررسی و عیب یابی شبکه

چگونه تشخیص دهیم علت کند بودن و قطعی سرویس اینترنت ، سیم کشی ساختمان است یا خیر؟

در سرویس اینترنت پرسرعت ADSL ، از آنجایی که انتقال اطلاعات بر روی بستر سیم های تلفن قرار دارد ، قدیمی بودن سیم کشی ساختمان و سایر مشکلات مربوط به سیم کشی ، می تواند بر روی کیفیت اینترنت پرسرعت تاثیر گذار باشد. برای تست سیم کشی ساختمان ، سرعت انتقال و دریافت اطلاعات را روی خط تلفن به صورت ایزوله بررسی می کنیم. در این حالت باید ارتباط تمام دستگاه های که به سیم تلفن وصل می باشند قطع باشد. در نهایت خط تلفن از سر خط (سیم کشی بیرون ساختمان) بررسی می شود. اگر ارتباط از سر خط پایدار باشد با کشیدن سیم تلفن ضد نویز می تواند کیفیت سرعت اینترنت مشترک را بهبود بخشید.

نحوه پیگیری قطع شدن بوق خط تلفن رانژه شده به چه صورت است؟

شما می توانید مشکلات قعطی بوق تلفن و اختلالات آن را با کارشناس مخابرات پیگیری کنید.

  • کابل تلفن متصل به مودم ADSL را از پریز جدا کنید
  • خط تلفن را چک کنید درصورتی‌که بوق آزاد شنیده نشد با شماره 20117 تماس بگیرید و خرابی تلفن را ثبت کنید.

برای اتصال چند دفتر مختلف یک شرکت به هم شما سرویس دارید ؟

بله ، یکی از سرویس های شرکت IPnet ، همین اتصال چند نقطه به همدیگر یا ایجاد شبکه دسترسی بصورت VPN یا همون ایجاد شبکه خصوصی مجازی برای شما است ، کافیست با واحد فروش IPnet تماس گرفته و بر اساس نوع درخواست و مذاکره ، سرویسهای درخواستی شما ایجاد و فعال بشه .

نحوه اتصالات مودم به خط تلفن و کامپیوتر به چه صورت است؟

در پشت مودم‌های ADSL یک پورت Line و یک یا چند پورت LAN وجود دارد. پورت Line پشت مودم بایستی به خط تلفن رانژه شده متصل شود، بهتر است برای این اتصال از اسپیلیتر استفاده شود. برای اتصال مودم به رایانه شخصی (PC) می توانید از پورت LAN استفاده کنید.

تفاوت بیت و بایت در محاسبه سرعت اینترنت چیست؟

بیت کوچک‌ترین واحد برای اندازه گیری اطلاعات در دنیای مجازی است. از ترکيب هشت بيت، يک بايت به وجود می‌آيد. کلیه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، سرویس‌های خود را بر اساس کیلوبیت بر ثانیه (Kbps) ارائه می‌کنند که این درواقع سرعت اتصال شما به اینترنت را نشان می‌دهد. اما برای نشان دادن سرعت دانلود از کیلوبایت بر ثانیه (KBps) استفاده می‌شود. زمانی که سرویس 512 کیلوبیت بر ثانیه (Kbps) را خریداری می‌کنید و بخواهید فایلی به حجم ۵۱۲ کیلوبایت را دانلود نمایید، ازآنجاکه هر ۸ بیت برابر با ۱ بایت است، برای دانلود این فایل، به ۸ ثانیه زمان نیاز خواهید داشت.

علامت ضربدر قرمز روی کارت شبکه نشانه چیست؟

کابل LAN بین پورت LAN پشت مودم و کارت شبکه کامپیوتر به‌صورت فیزیکی قطع‌شده است، کارت شبکه، پورت LAN پشت مودم، کابل متصل به مودم و کارت شبکه، سوکت پشت کامپیوتر و مودم را بررسی کنید.

چرا پینگ تایم خط من بالاست؟

پینگ تایم به عوامل زیادی بستگی دارد به عنوان مثال چنانچه سرور بازی شما دارای محدودیت باشد و یا فاصله شما تا سرور طولانی باشد پینگ تایم مسیر خط شما افزایش خواهد یافت .عواملی دیگری مثل اختلال در لینک های مخابراتی مرکز یا پهنای باند بین الملل نیز میتواند موثر باشد. در صورت نیاز به  توضیحات بیشتر با  شماره  01732327000 بخش  پشتیبانی تماس  حاصل  نمایید.

ما برای ارتباط با شما مشتاقیم !

مشترک عزیز در صورتی که پاسخ سوالات را از راهکار ها و مقالات ها پیدا نکردید و یا مورد ویژه ای برای مشاوره وجود دارد ، با تکمیل فرم ذیل هماهنگی جهت ارتباط با شما را پیشنهاد می کنیم

ارسال پیام